Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek dâhilin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ilimlı açıklamalarını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en uz bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu kontak noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı esasarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine temaslar ve yol özetler evet da iş özetleri için malumat dâhilerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek namına açılmasını ve okunmasını sağlamak dâhilin paha çıkarmak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel dâhilerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok ustalıke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge hazırlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en bileklü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Eğlence ve taharri dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, içeriğinizi henüz fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belirli bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en koskocaman içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile bağlamlantı hazırlamak dâhilin harika bir dünya. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı dâhilerik türlerine iye olsa da bütünü enikonu videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden ne iletmek istediğinizi her gün görüş önünde bulundurun ve buna nazaran organize konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde müstefit olmak dâhilin dijital pazarlama taktiklerini kalıcı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz fazla enerjik kullanıcıevet iye. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte güdük mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Amma içtimai medyada başüstüneğu kabilinden mesajlar güdük ve öz olursa etkin hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız tekst dâhilaziz güdük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, içeriğiniz maksat kitlenizin fakatç ve nazarıitibar alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin paha sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kabilinden dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, taharri neticelerinda henüz mürtefi sıralarda ve henüz sık görülür, içeriğinize gidiş geliş peşışı esenlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna bağlıdır. Web içeriğinizde uz boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz fazla sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu henüz uz hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair henüz mürtefi akıbetlar esenlar. Faik itibarlı üçüncü yüz sayfalardan uzvi temaslar yutmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir temasya gelen her tıklama dâhilin ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik rahatışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), koskocaman etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve bağlamlantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla tanıtabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (henüz fazla tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.